Complaint: Abonnementsgeld afgeschreven via incasso ZONDER dat ik ooit de inschrijving heb bevestigd

user-129940 on 25 September 2012 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb enige tijd geleden een profiel aangemaakt op huurwoningbemiddeling.nl
Tijdens de inschrijving kwam ik erachter dat het 19,95 per maand kostte. Ik heb mijn email nooit bevestigd, op grond waarvan ik in de veronderstelling was dat mijn inschrijving niet officieel was. Toch is er nu 19,95 van mijn rekening geïncasseerd. Ik heb dit gestorneerd en wil per onmiddellijke ingang dit ; abonnement’ eindigen. Ik kan echter nergens contactgegevens vinden.

Desired solution:

Beëindiging abonnement met onmiddellijke ingang.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Huurwoningbemiddeling.nl posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - KN: PID2216712709T (september) KN: PID2203988685T (augustus)

Message from Huurwoningbemiddeling.nl

11 years ago - Geachte mevrouw Kruijt, Via het door u opgegeven PID nummer hebben wij uw abonnement gevonden op een g.mail adres. Dit is bij u ook bekend, u heeft uw abonnement hier op 25 september 2012 zelf via de site stopgezet. Op dit g-mail adres heeft u zich op 17 augustus ingeschreven en dit ook bevestigd, waarna u een abonnement heeft afgesloten op dit adres.

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Kruijt,

Op het door u hier opgegeven e-mail adres staat inderdaad een NIET bevestigde inschrijving. Maar er staat ook GEEN abonnement op! U kunt nl. geen abonnement bij ons afsluiten zonder uw inschrijving bevestigd te hebben. Wij hebben uw onbevestige inschrijving laten staan zodat u dit zelf kunt kontroleren.

Als er al wel door ons geïncasseerd is wil ik u vragen om het betaalkenmerk (PIDnummer) van de incasso aan ons door te geven, dan kunnen wij voor u de juiste inschrijving erbij zoeken.
Het betaalkenmerk (PIDnummer) vind u in de omschrijving van de incasso op uw bankafschrift of bij online bankieren.

In afwachting van uw nadere berichten, met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of