Complaint: ANDERHALF JAAR LANG VAST AAN 14,95 P/M

user-91947 on 20 March 2012 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ongeveer anderhalf/ 2 jaar geleden (misschien nog wel langer geleden )heb ik me ingeschreven bij huurwoningbemiddeling.nl en er werd aangegeven dat er eenmalige kosten van 14,95 afgeschreven werden. Dit betaal ik nu al anderhalf jaar elke maand! Ik heb vaker proberen contact op te zoeken met deze mensen maar er is nergens een telefoonnummer te vinden! Ik heb nu een brief geschreven maar heb nog geen reactie. Heel slecht dat je ze niet kunt bellen, zo kan ik ook makkelijk geld verdienen! Verder krijg ik nooit nieuwtjes binnen of dergelijke. Ik wil het stopzetten!

Desired solution:

Geld terug

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Huurwoningbemiddeling.nl posted

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Doevedans,

Uit onderstaande mailwisseling kunt u opmaken dat wij snel en adequaat hebben gereageerd:

20 maart 2012
08:29 uur

-

Vraag:Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw reactie. Zoals gevraagd het PID-nummer: PID2140451465T. Het bedrag van 14,95 wordt maandelijks door jullie geincasseerd en dat speelt nu al erg lang. Wat is jullie oplossing hiervoor? Mvg, Harmke Doevendans uit Boxtel

Antwoord: Via het door u opgegeven PID nummer hebben wij het abonnement gevonden op e-mail adres: frankvdsanden@hotmail.com en per direkt voor u stopgezet.

Status: Gesloten op 20 maart 2012 om 08:35 uur

16 maart 2012
10:54 uur

-

Vraag:Beste heer/mevrouw, Er wordt al een erg lange tijd maandelijks 14,95 van mijn rekening afgeschreven. Ik wil dit stopzetten, dus uitschrijven. Ik verwacht z.s.m. een reactie want ik kan geen contact opnemen met jullie. Mijn telefoonnummer is:. Met vriendelijke groet, Harmke Doevendans uit Boxtel

Antwoord: Op deze inschrijving staat geen betaald abonnement geregistreerd. Als er al wel door ons geïncasseerd is wil ik u vragen om het betaalkenmerk (PIDnummer) van de incasso aan ons door te geven, dan kunnen wij voor u de juiste inschrijving erbij zoeken. Het betaalkenmerk (PIDnummer) vind u in de omschrijving van de incasso op uw bankafschrift of bij online bankieren.

Status: Gesloten op 16 maart 2012 om 10:55 uur

U meld ons niets over onterechte afschrijvingen en ook niets over het feit dat u dacht voor 1 maand een abonnement afgesloten te hebben, u vraagt ons op 16 maart alleen de afschrijvingen te stoppen ?????

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of