Complaint: Beste mensen,

user-100201 on 01 May 2012 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanwege een zwaar ongeluk neem ik de administratie van mijn broer waar. In zijn maandelijkse rekening vond ik een betaling aan huurwoningbemiddeling.nl terug. Ik vond geen contactmogelijkheid op de site, maar via google wel dat de klantenservice van de site snel op klachten hier reageert. Vandaar deze omweg met een verzoek tot stopzetting van de betaling. Hij is al geruime tijd verhuisd en zal ook in de toekomst geen gebruik maken van uw diensten.
Met vriendelijke groet N. Koole namens W. Koole, Vlissingen.

Desired solution:

Direct contact over stopzetting/opzegging betaalde dienst.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Huurwoningbemiddeling.nl posted

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Koole,

Via het door u opgegeven PID nummer hebben wij het abonnement van uw broer gevonden en per direct stopgezet. Wij zullen dit ook nog bevestigen op zijn eigen e-mail adres.

Hopende u hiermede van dienst te zijn geweest,

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of