Complaint: Geen afgegeven machtiging

user-143327 on 20 November 2012 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb van de zomer mij ingeschreven voor het zoeken van een woning. Hierbij heb ik geen automatische machtiging afgegeven. Ik zou aan het einde van de inschrijvingsperiode gewoon nogmaals moeten betalen. Nu wordt er per maand een bedrag afgeschreven en geven ze aan dat ik me via de website kan uitschrijven. Daar wordt echter mijn email adres helemaal niet herkend. Ik heb nu de laatste 2 incasso’s laten storneren en het rekeningnummer laten blokkeren maar ik vind dit een hele kwalijke zaak. Ik hoor dat dit netjes wordt opgelost.

Desired solution:

Alleen de eerste maand betalen. Rest van de incasso's terug storten. Heb nooit ingelogd of kunnen inloggen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Huurwoningbemiddeling.nl posted

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Voolstra,

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij voor u uw abonnement hebben stopgezet. Dit stond geregistreerd op een ander e-mail adres dan hier door u opgegeven. Wij sturen u hiervan ook nog een bevestiging via het e-mail adres waarmee u zich heeft ingeschreven.

Zoals u op onze site kunt lezen:

Abonnement

Waarvoor een abonnement, u adverteert toch met gratis aanbod?

U kunt gratis inschrijven op onze mailing met het beschikbare huurwoningaanbod. Als er in de door u opgegeven plaats/regio nieuw woningaanbod beschikbaar is gekomen ontvangt u daar dagelijks een kort bericht van. Als u vervolgens meer details van het object wilt inzien en op de aanbieding wilt kunnen reageren, dient u een abonnement af te sluiten. Er is al een abonnement vanaf € 19,95 per maand.

Hoe zet ik mijn abonnement stop?

Na administratieve verwerking van uw aanmelding (doorgaans 24/48 uur) kunt u uw abonnement stopzetten zodat het niet meer verlengd wordt. Hiervoor kunt u inloggen op de website en via het menu "Instellingen" en de optie "Mijn account" waar u de keuze "Account verwijderen" kunt gebruiken. Ook kunt u ons een bericht via ons reactieformulier sturen met daarin het verzoek tot stopzetting van uw abonnement.

Hanteert u een opzegtermijn?

Ja, wij hanteren een opzegtermijn van slechts 24 uur. Als u tenminste 24 uur van te voren uw abonnement opzegt zal het niet meer verlengd worden.

Betalingsmogelijkheden

Hoe kan ik betalen?

Als u ervoor kiest een abonnement te nemen dat kunt u veilig betalen via een Online machtiging. Deze wordt afgehandeld door onze DOCDATA PAYMENTS. Deze naam ziet u achteraf ook vermeld staan op uw bankafschrift. Bij een Online machtiging zal er tot wederopzegging de abonnementskosten worden afschrijven van het opgegeven rekeningnummer. Dit gebeurt binnen enkele dagen nadat de betalingsgegevens zijn verwerkt.

En in onze algemene voorwaarden artikel 7:

Artikel 7

Inschrijven door Woningzoekende op de Mailinglijst van Huurwoningbemiddeling.nl is geheel gratis. Indien Woningzoekende in aanmerking wenst te komen voor een positie als Lidmaatschap zijn daaraan kosten verbonden. In het geval van een Lidmaatschap is sprake van periodieke – in beginsel maandelijkse – kosten. Tussentijdse beëindiging geeft geen recht op restitutie. Een Lidmaatschap wordt aangegaan voor de duur van één maand en kan ingaan op iedere gewenste dag van de maand. Tenzij één van de partijen de overeenkomst tijdig opzegt, wordt Lidmaatschap steeds stilzwijgend verlengd voor de duur van één maand. Opzegging is steeds mogelijk tegen het einde van de geldende contractsperiode. Bij opzegging dient een termijn van één dag in acht te worden genomen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of