Complaint: Gerrit Middelkamp

user-102227 on 10 May 2012 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik wil mij per direct afmelden van mijn “abonnement” van huurwoningbemiddeling. Ik heb nimmer toestemming gegeven om maandelijks mijn rekening te belasten en sta er dan ook op, dat u mij de in rekening gebrachte kosten restitueert

Desired solution:

Restititie van de betaalde gelden en stopzetting van het abonnement

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Kamp,

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij voor u uw abonnement hebben stopgezet.

Mocht u niet de persoon zijn die zich op 15 november 2011 om 22:16 uur heeft aangemeld voor de gratis nieuwsbrief en op 25 november 2011 om 14:06 uur akkoord heeft gegeven voor de automatische incasso, verzoeken wij u vriendelijk hiervan aangifte te doen bij de politie. Dit i.v.m. misbruik persoonsgegevens.

Een kopie aangifte, samen met de PID nummers van de afschrijvingen kunt u sturen naar:

Huurwoningbemiddeling.nl
T.a.v. Klantenservice
Postbus 6325
3002 AH Rotterdam

En wij zullen ervoor zorgen dat de afgeschreven bedragen aan u geretourneerd worden.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of