Complaint: Hoe zeg ik mijn betaald lidmaatschap op bij deze organisatie?

user-103106 on 15 May 2012 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 14 mei 2012 heb ik mij per mail geabonneerd op de site van huurwoningbemiddeling. Omdat ik inmiddels een passend alternatief heb gevonden wilde ik vandaag, 15 mei 2012, mijn abonnement wederom opzeggen. Tot mijn verbazing bleek dat er op geen enkele wijze een mogelijkheid op de site staat aangegeven hoe ik dit kan realiseren. Uit navraag bij de Kvk heb ik een telefoonnummer gekregen dat niet blijkt te bestaan! Ik krijg hier een heel raar gevoel bij. Ik wil per heden mijn abonnement opzeggen, maar het is mij onduidelijk hoe ik in contact kom met deze organisatie. Wilt u mij hiermee helpen?

Desired solution:

Met het ontbinden van mijn betaalde abonnement met ingang van 15 mei 2012.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Dusseljee,

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij voor u uw abonnement hebben stopgezet.

Onderstaande tekst vind u op onze site onder "help":

Na administratieve verwerking van uw aanmelding (doorgaans 24/48 uur) kunt u uw abonnement stopzetten zodat het niet meer verlengd wordt.

Hiervoor kunt u inloggen op de website en via het menu “Instellingen” en de optie “Abonnements status” waar u de keuze “Ik wil mijn abonnement stopzetten“ kunt gebruiken.

Ook kunt u ons een bericht via ons reactieformulier sturen met daarin het verzoek tot stopzetting van uw abonnement.

Hopende u hiermede van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of