Complaint: huurwoning

user-125597 on 04 September 2012 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Lievense,

U heeft uw account op 2 september 2012 verwijderd. De verlenging van uw abonnement was op 1 september, vandaar dat er nog een incasso heeft plaatsgevonden.

Uit coulance zullen wij u de laatste termijn retourneren.

Om tot terugstorting van het geïncasseerde bedrag over te gaan hebben wij het betaalkenmerk (zogeheten PIDnummer) nodig.

Het PIDnummer staat in de omschrijving van de incasso op uw bankafschrift vermeld.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of