Complaint: maandelijkse afschrijving

user-70234 on 19 November 2011 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik dacht een eenmalige betaling te hebben gedaan voor het zoeken van een woning in Urecht voor mijn studerende dochter. Bij controle zie ik dat er 27 termijnen zijn afgeschreven. Dit was nooit mijn bedoeling want mijn dochter heeft al lang een woning in utrecht gevonden. Hoe los ik dit op?

Desired solution:

stopzetten en terugbetaling

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from Huurwoningbemiddeling.nl

12 years ago - Geachte mevrouw Kroes, Via het door u opgegeven e-mail adres hebben wij geen abonnement kunnen vinden. Wij verzoeken u daarom vriendelijk ons het PID nummer van de laatste afschrijving door te geven zodat wij de juiste inschrijving erbij kunnen zoeken en deze stop kunnen zetten. U kunt dit via onze site doen: http://amsterdam.huurwoningbemiddeling.nl/huurders/inschrijven.aspx U kiest hier "huren" via "help" kunt u ons een mail sturen. Hopende op een snelle reactie uwerzijds. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 24 November 2011 at 14:31

Naar mijn mening is de klacht niet opgelost odor de betaling stop te zetten, dit heb ik na signalering direct zelf gedaan. Er zijn onterecht 27 termijnen afgeschreven en dat kan naar mijn mening niet. Het gaat over een bedrag van meer dan € 400,- . Dit kun je niet afdoen met enkel stopzetten.

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Deze klacht staat als opgelost maar is helemaal NIET opgelost door enkel de betalingen stop te zetten. Over de onterecht afgeschreven 27 termijnen voor meer dan € 400,- wordt met geen woord gerept. Dit kan toch niet, belachelijk.

Message from Huurwoningbemiddeling.nl

12 years ago - Geachte mevrouw Kroes, Wij hebben niet "onterecht" bij u afgeschreven, u heeft destijds een abonnement afgesloten zoals vermeld in artikel 7 van onze algemene voorwaarden zoals vermeld op onze site. Wij hebben uw abonnement meteen bij uw eerste afmelding stopgezet nl. 21 november jl.

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Kroes,

Via het door u opgegeven PID nummer hebben wij inderdaad uw abonnement gevonden en per direct voor u stopgezet, er zullen geen incasso's meer volgen.

Hopende u hiermede van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of