Complaint: Niet ingeschreven, wel betalen

user-143526 on 21 November 2012 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb mezelf niet ingeschreven maar er is toch al twee keer €19,95 van mijn rekening gehaald door huurwoningbemiddeling.nl Om te controleren of ik ben ingeschreven heb ik geprobeerd met mijn e-mailadres in te loggen maar die is niet bekend bij deze organisatie. Het lijkt me duidelijk dat deze afschrijvingen onterecht zijn.

Desired solution:

Ik wil dat het per direct stopt en dat ik een bedrag van €39,90 terug krijg.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Mayow,

Zoals telefonisch met u besproken heeft u sinds 2 november 2012 geen betaald abonnement meer bij ons. Onze laatste incasso was op 23 oktober 2012.

U heeft dit abonnement zelf per brief stopgezet.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of