Complaint: oktober

user-208724 on 28 October 2013 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Huurwoningbemiddeling.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw der Zeeuw,

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij voor u uw abonnement hebben stopgezet.

U kunt tot einde van de abonnementsperiode - 17 november 2013 - volledig gebruik maken van onze dienst. Daarna zal uw abonnement beëindigd zijn en ontvangt u alleen nog de mailing met het huurwoningaanbod.

Er is door Huurwoningbemiddeling op deze inschrijving 1x een incasso uitgevoerd in oktober en wel op 17 oktober 2013.

Mochten er meerder incasso's hebben plaatsgevonden adviseren wij u kontakt op te nemen met Doc Data Payments, zij kunnen u vertellen wie die 2de incasso heeft laten uitvoeren.

DOCADATA PAYMENTS is bereikbaar per Telefoon: +31(0)343-530030 of per E-mail: support@docdatapayments.com

Houd uw PIDnummers bij de hand, hier zal naar gevraagd worden.

Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of