Complaint: ongewenste afschrijvingen

user-90409 on 12 March 2012 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik kom er deze week achter dat er iedere maand 14,95 van mijn rekening afgeschreven word. Hier ben ik niet zo blij mee omdat ik hier niet van af wist. Ik neem aan dat ik hier de nodige kosten voor terug krijg aangezien er hier sprake is van stilzwijgend verlengen. Ik ben nooit geattendeerd op het feit dat er maandelijkse kosten aan verbonden waren. Ik hoop dat het bedrijf hier netjes op zal reageren. Ik heb me nu per direct uitgeschreven, hiervan overigens geen bevestiging ontvangen. Vind ik ook niet erg netjes.

Desired solution:

Ik zou graag een bevestiging willen ontvangen van de uitschrijving. Graag naar emailadres:jolan_ruiter@hotmail.com en daarbij een compensatie voor de gemaakte kosten met daarbij fatsoenlijk contact. Er is geen nummer of duidelijke klantenservice waar ik terecht kon dus ik hoop dat dit een goede uitkomst bied.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Ruiter,

Zoals u kunt zien in navolgende mailwisseling hebben wij u op 6 maart 2012 om 12:29 uur uitgeschreven, nadat u ons op 6 maart om 12:25 uur dit verzoek gestuurd heeft. Tevens kunt u zien dat wij uw mails keurig beantwoord hebben:

8 maart 2012
12:28 uur

Hilda

Customer verwijderd door helpdesk

8 maart 2012
12:19 uur

-

Vraag:Ik wil zo snel mogelijk uitgeschreven worden aub!

Antwoord: Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij uw inschrijving voor u hebben beëindigd. U ontvangt van ons geen mailing meer met het huurwoningaanbod.

Status: Gesloten op 8 maart 2012 om 12:28 uur

6 maart 2012
12:28 uur

Hilda

Abonnement geannuleerd door helpdesk

6 maart 2012
12:28 uur

Systeem

Abonnement geannuleerd door helpdesk

6 maart 2012
12:25 uur

-

Vraag:Geachte meneer/mevrouw, Hierbij wil ik een verzoek tot uitschrijving benadrukken. Ik hoop dat dit snel geregeld kan worden aangezien en al gedurende periode bedragen worden afgeschreven waar ik niets van wist. Mvg Jolan Ruiter

Antwoord: Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij voor u uw abonnement hebben stopgezet. U kunt tot einde van de abonnementsperiode volledig gebruik maken van onze dienst. Daarna zal uw abonnement beëindigd zijn en ontvangt u alleen nog de mailing met het huurwoningaanbod.

Status: Gesloten op 6 maart 2012 om 12:29 uur

Mogelijk is dit in uw spambox terecht gekomen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of