Offered solution:
Geachte heer Kaidlee,
Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij voor u uw abonnement hebben stopgezet.
Op onze site kunt u onder "help"lezen:
Abonnement
Waarvoor een abonnement, u adverteert toch met gratis aanbod?
U kunt gratis inschrijven op onze mailing met het beschikbare huurwoningaanbod. Als er in de door u opgegeven plaats/regio nieuw woningaanbod beschikbaar is gekomen ontvangt u daar dagelijks een kort bericht van. Als u vervolgens meer details van het object wilt inzien en op de aanbieding wilt kunnen reageren, dient u een abonnement af te sluiten. Er is al een abonnement vanaf E. 14,95 per maand.
Hoe zet ik mijn abonnement stop?
Na administratieve verwerking van uw aanmelding (doorgaans 24/48 uur) kunt u uw abonnement stopzetten zodat het niet meer verlengd wordt. Hiervoor kunt u inloggen op de website en via het menu "Instellingen" en de optie "Mijn account" waar u de keuze "Account verwijderen" kunt gebruiken. Ook kunt u ons een bericht via ons reactieformulier sturen met daarin het verzoek tot stopzetting van uw abonnement.
Hanteert u een opzegtermijn?
Ja, wij hanteren een opzegtermijn van slechts 24 uur. Als u tenminste 24 uur van te voren uw abonnement opzegt zal het niet meer verlengd worden.
Tevens vind u in artikel 7 van onze algemene voorwaarden, zoals vermeld op de site:
Artikel 7
Inschrijven door Woningzoekende op de Mailinglijst van Huurwoningbemiddeling.nl is geheel gratis. Indien Woningzoekende in aanmerking wenst te komen voor een positie als Lidmaatschap zijn daaraan kosten verbonden. In het geval van een Lidmaatschap is sprake van periodieke – in beginsel maandelijkse – kosten. Tussentijdse beëindiging geeft geen recht op restitutie. Een Lidmaatschap wordt aangegaan voor de duur van één maand en kan ingaan op iedere gewenste dag van de maand. Tenzij één van de partijen de overeenkomst tijdig opzegt, wordt Lidmaatschap steeds stilzwijgend verlengd voor de duur van één maand. Opzegging is steeds mogelijk tegen het einde van de geldende contractsperiode. Bij opzegging dient een termijn van één dag in acht te worden genomen.
Met het afsluiten van uw abonnement bent u hiermee akkootrd gegaan.
Uit coulance zullen wij u de laatste termijn retourneren.
Om tot terugstorting van het geïncasseerde bedrag over te gaan hebben wij het betaalkenmerk (zogeheten PIDnummer) nodig.
Het PIDnummer staat in de omschrijving van de incasso op uw bankafschrift vermeld.