Complaint: Opzeggen

user-93481 on 29 March 2012 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gaarne wil ik mijn inschrijving per direct stopzetten, want ik vind het totaal niet kunnen dat je maar betaald en gewoon maar mailtjes toegestuurd krijgt er worden afspraken gemaakt en een dag voor of dezelfde dag word je afgebeld dat bezichtiging niet door gaat . Ik heb wel betere dingen te doen met mijn geld.

Desired solution:

Een afschrijng per direct

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Roosveld,

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij voor u uw abonnement hebben stopgezet.

Het zijn de verhuurders die rechtstreeks kontakt met u opnemen en afspraken maken en niet nakomen, niet Huurwoningbemiddeling.nl.

Wij hadden het fijn gevonden als u ons dit via onze site had gemeld, zodat wij het na hadden kunnen kijken en aktie hadden kunnen ondernemen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of