Complaint: opzeggen abb. huurwoningbemiddeling

user-178670 on 17 May 2013 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik probeer al een tijd de automatische incasso van huurwoningbemiddeling stop te zetten. Helaas lukt dit niet….ik kan niet inloggen en op brieven reageren dit bedrijf niet. Ik zie dan ook geen andere mogelijkheid dan stappen te ondernemen…..Erg onvriendelijke manier van zaken doen….

Desired solution:

Ik wil geen gebruik maken van de diensten die dit bedrijf levert dus de aoto.incasso zal stop gezet moetenworden...per direct!!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Huurwoningbemiddeling.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Huurwoningbemiddeling.nl posted

Message from Huurwoningbemiddeling.nl

11 years ago - Geachte heer Rutten, Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij uw abonnement voor u hebben beëindigd. Wij hebben in ons systeem geen eerdere berichtgeving kunnen vinden met betrekking tot het stopzetten van het abonnement. Op onze site vindt u onder "help": Ik heb een andere vraag, hoe kan ik deze stellen? U kunt hier direct een vraag stellen aan de Helpdesk. Ook staat onder "help" duidelijk beschreven hoe u zelf het abonnement kunt beëindigen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Message from Huurwoningbemiddeling.nl

11 years ago - Geachte heer Rutten, Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij uw abonnement voor u hebben beëindigd. Wij hebben in ons systeem geen eerdere berichtgeving kunnen vinden met betrekking tot het stopzetten van het abonnement. Op onze site vindt u onder “help”: Ik heb een andere vraag, hoe kan ik deze stellen? U kunt hier direct een vraag stellen aan de Helpdesk. Ook staat onder “help” duidelijk beschreven hoe u zelf het abonnement kunt beëindigen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Rutten,

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij uw abonnement voor u hebben beëindigd.

Wij hebben in ons systeem geen eerdere berichtgeving kunnen vinden met betrekking tot het stopzetten van het abonnement.

Op onze site vindt u onder “help”: Ik heb een andere vraag, hoe kan ik deze stellen? U kunt hier direct een vraag stellen aan de Helpdesk.

Ook staat onder “help” duidelijk beschreven hoe u zelf het abonnement kunt beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of