Complaint: Opzeggen abonnement

user-108492 on 11 June 2012 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Er wordt geen gehoor gegeven indien je abonnement op wil zeggen en ook geen mogelijkheid. Indien ik abonnement wil opzeggen, zwordt er aangegeven dat ik geen account heb; vervolgens wordt er wel weer geld afgeschreven. Ik heb ook nog via mail contact gezocht voor mijn probleem, wederom geen gehoor: onacceptabel!

Desired solution:

Volledige abonnementskosten terug: heb 1 maand gebruik gemaakt van jullie "service", tijdig proberen op te zeggen. Geen contact te krijgen. Blijkbaar kampen meer mensen met hetzelfde probleem. Indien er geen gehoor wordt gegegen en het geld niet wordt overgemaakt ga ik verdere stappen ondernemen (denk aan Tros Radar of Opgelicht), er zijn meer mensen die vast mee willen werken!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Neisingh,

Op het door u opgegeven e-mail adres hebben wij inderdaad een abonnement gevonden en uiteraard per direct voor u stopgezet. Op deze inschrijving zijn geen berichten binnengekomen waarmee u uw abonnement stopzet, ook niet dat u dit zelf via de site heeft gedaan.

Omdat u in uw klacht volgende stelt:" Indien ik abonnement wil opzeggen, zwordt er aangegeven dat ik geen account heb; vervolgens wordt er wel weer geld afgeschreven", vragen wij ons af of u mogelijk gebruik maakt van meerdere e-mail adressen. Mocht dit het geval zijn verzoeken wij u dit aan ons door te geven, dit om problemen in de toekomst te voorkomen.

Uit coulance zullen wij u de laatste afschrijving retourneren. U geeft aan maar 1 maand gebruik te hebben gemaakt van de dienst, er zijn 2 incasso's geweest.

Om tot terugstorting van het geïncasseerde bedrag over te gaan hebben wij het betaalkenmerk (zogeheten PIDnummer) nodig.

Het PIDnummer staat in de omschrijving van de incasso op uw bankafschrift vermeld.

All complaints of