Complaint: opzeggen bijna onmogelijk

user-173649 on 15 April 2013 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik probeer al geruime tijd uit te vinden hoe ik mijn inschrijving voor huurwoningbemiddeling kan stopzetten en daarmee dus ook mijn abonnementsgeld.
Dingen waar naar verwezen wordt waar dit zou kunnen zijn niet terug te vinden.
Bij deze dus het verzoek mij te verwijderen uit uw bestand en mijn betaling stop te zetten, en het in de toekomst voor anderen wat makkelijk te maken om zich uit te schrijven

Desired solution:

uitschrijving bestand en stopzetten betalingen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Huurwoningbemiddeling.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Mevrouw ten Kate,

Op het door u opgegeven e-mail adres staat geen betaald abonnement geregistreerd en heeft ook nooit een betaald abonnement geregistreerd gestaan.

Als er al wel door ons geïncasseerd is wil ik u vragen om het betaalkenmerk (PIDnummer) van de incasso aan ons door te geven, dan kunnen wij voor u de juiste inschrijving erbij zoeken.

Het betaalkenmerk (PIDnummer) vind u in de omschrijving van de incasso op uw bankafschrift of bij online bankieren.

Uw inschrijving op onze gratis nieuwsbrief hebben wij beeindigd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of