Complaint: opzeggen contract

user-191358 on 30 July 2013 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn abonnement is stilzwijgend verlengd 2 dagen geleden, hiervoor hebben ze 59.95 euro van mijn rekening afgeschreven. Ik wil dit opzeggen, dit kan mits ik het bedrag laat vallen en dus 59.95 euro voor niks betaald heb. Ik ben destijds een contract voor 1 jaar aangegaan, niet voor langere periode. Zoveel reclamemails, waarom niet eens een mail om te laten weten wanneer het contract verlengd wordt? ik vind dit pure oplichterij!!

Desired solution:

opzegging contract en terugbetaling van het abonnementsgeld aangezien ik hier geen gebruik van ga maken. Ik heb ondertussen al geruime tijd een woning gevonden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Huurwoningbemiddeling.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Mullenders,

Zoals u kunt lezen op de site:

Betalingsmogelijkheden

Hoe kan ik betalen?

Als u ervoor kiest een abonnement te nemen dat kunt u veilig betalen via een Online machtiging. Deze wordt afgehandeld door onze DOCDATA PAYMENTS. Deze naam ziet u achteraf ook vermeld staan op uw bankafschrift. Bij een Online machtiging zal er tot wederopzegging de abonnementskosten worden afschrijven van het opgegeven rekeningnummer. Dit gebeurt binnen enkele dagen nadat de betalingsgegevens zijn verwerkt.

Wij hebben uw abonnement inmiddels stopgezet en u bericht dat wij uit coulance overgaan tot retourneren van het afgeschreven bedrag.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of