Complaint: Opzeggen van huurwoningen bemiddeling

user-99700 on 28 April 2012 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Middelkoop,

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij voor u uw abonnement hebben stopgezet.

U kunt tot einde van de abonnementsperiode - 26 mei 2012 - volledig gebruik maken van onze dienst. Daarna zal uw abonnement beëindigd zijn en ontvangt u alleen nog de mailing met het huurwoningaanbod.

Op onze site onder "help"vind u navolgende informatie:

Hoe zet ik mijn abonnement stop?

Na administratieve verwerking van uw aanmelding (doorgaans 24/48 uur) kunt u uw abonnement stopzetten zodat het niet meer verlengd wordt. Hiervoor kunt u inloggen op de website en via het menu "Instellingen" en de optie "Mijn account" waar u de keuze "Account verwijderen" kunt gebruiken. Ook kunt u ons een bericht via ons reactieformulier sturen met daarin het verzoek tot stopzetting van uw abonnement.

Hanteert u een opzegtermijn?

Ja, wij hanteren een opzegtermijn van slechts 24 uur. Als u tenminste 24 uur van te voren uw abonnement opzegt zal het niet meer verlengd worden.

Ik heb een andere vraag, hoe kan ik deze stellen?

U kunt hier direct een vraag stellen de Helpdesk of contact opnemen via onderstaand adres:

Huurwoningbemiddeling.nl
T.a.v. Helpdesk
Postbus 6325
3002 AH Rotterdam

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of