Complaint: Stop

user-45659 on 01 April 2011 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik wil al enige tijd mijn abbonnement opzeggen zonder enig succes.
Volgens de site kan je via instellingen je status zien en op deze manier afmelden, helaas staat er geen optie bij om dit ook daadwerkelijk te doen.

Desired solution:

Ik zou graag willen dat het abbonnement stopgezet wordt.
Ik zou graag willen dat ik het geld van de ongebruikte maanden per direct terugkrijg op mijn bankrekening.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Op 31 maart jl ben ik inderdaad ingelogd met als reden mijn abonnement stop te zetten. Dit is de enige reden waarom ik ingelogd heb.De optie status abonnement was niet zichtbaar als keuzemogelijkheid. Kunt u mij vertellen hoe ik mijn abonnement op kan zeggen zonder dat ik inlog? Als het goed is kunt u zien dat ik al langer dan een jaar niet meer heb gereageerd of huizen heb bekeken. Met vriendelijke groet Teshally Martina

Message from Huurwoningbemiddeling.nl

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, U kunt gewoon de site zien zonder in te loggen. U kunt hier alle informatie vinden. U stelt dat u al enige tijd het abonnement stop wilde zetten en dit niet via de site te kon vinden. Op de site staat ons adres, u had ons ook een brief kunnen sturen en uw abonnement per brief of intrekking machtiging stop kunnen zetten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Martina,

Na administratieve verwerking van uw aanmelding (doorgaans 24/48 uur) kunt u uw abonnement stopzetten zodat het niet meer verlengd wordt.

Hiervoor kunt u inloggen op de website en via het menu “Instellingen” en de optie “Abonnements status” waar u de keuze “Ik wil mijn abonnement stopzetten“ kunt gebruiken.

Ook kunt u ons een bericht via ons reactieformulier sturen met daarin het verzoek tot stopzetting van uw abonnement.

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij voor u uw abonnement hebben stopgezet.

Wij hebben het een en ander nagekeken en kunnen constateren dat u op 31 maart jl. nog gebruik heeft gemaakt van onze service.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of