Offered solution:
Geachte heer Brouwer,
Wij vinden het buitengewoon vreemd dat u hier een klacht deponeert, dit om de navolgende redenen:
2 februari 2012
03:46 uur Systeem Account verwijderd door klant
2 februari 2012
03:46 uur Systeem
2 februari 2012
04:04 uur - Vraag:Beste heer/mevrouw, ik heb vandaag mij ingeschreven bij u wat ik niet wilde! ik heb gelijk dezelfde dag het account verwijderd, en vraag hierbij dus ook om restitutie van mijn 14.95 die word afgeschreven. Wachtend op antwoord. Groeten Ron
Antwoord: Hierbij ontvangt u de bevestiging dat u uw abonnement heeft stopgezet. Om tot terugstorting van het geïncasseerde bedrag over te gaan hebben wij het betaalkenmerk (zogeheten PIDnummer) nodig. Het PIDnummer staat in de omschrijving van de incasso op uw bankafschrift vermeld.
Status: Gesloten op 2 februari 2012 om 09:14 uur
Vervolgens plaatst u deze klacht op deze site: Geplaatst op: 2012-02-02 04:09:54
Alle berichten zijn "s nachts door u verzonden, een tijdstip waarop onze klantenservice geniet van een welverdiende nachtrust. Zoals u kunt zien aan het tijdstip waarop wij uw bericht inbehandeling hebben genomen: 09:14, reageren wij snel en lossen dit op een korrekte wijze op.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl