Complaint: Stopzetten automatische incasso per direct

user-134052 on 14 October 2012 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geen adresgegevens beschikbaar op de site om abonnement op te zeggen. Gezien te hoeveelheid reacties op klacht.nl bevind ik mij in goed gezelschap. Dit kan niet meer aan de klant liggen als er zoveel klachten zijn.

Desired solution:

Opzegging abonnement per direct! Nogmaals mijn

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Schreur,

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat u uw abonnement heeft beëindigd. U ontvangt van ons geen mailing meer met het huurwoningaanbod.

Op onze site vindt u onder "help" duidelijk navolgende tekst:

Ik heb een andere vraag, hoe kan ik deze stellen?

U kunt hier direct een vraag stellen de Helpdesk of contact opnemen via onderstaand adres:

Huurwoningbemiddeling.nl
T.a.v. Helpdesk
Postbus 6325
3002 AH Rotterdam

All complaints of