Complaint: Huwelijksreis Turkije

user-176787 on 03 May 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij het boeken van onze huwelijksreis hadden wij aangegeven :een zo ideaal mogelijk vluchtschema te willen, ze gaven toen aan dat hier nog niks over te zeggen viel maar dat we absoluut geen 2 dagen van onze reis kwijt zouden zijn.
U kunt het wel raden, op dag van vertrek (10-6-13) vertrekken we om 14:40 uur vanaf Schiphol en landen we aan op Bodrum om 19:35 uur, dit is dus dag 1 die we kwijt zijn, de terugreis op 21-06-13 vliegen we om 10:30 dit is dus ook een hele dag die we wel betalen maar ook kwijt zijn. Schandalig !! Arke geeft aan hier niks aan te kunnen doen en dat de tijden nog wel kunnen veranderen…. ik zie dit niet gebeuren. Als ik een dag langer wil blijven (dus dan maak ik er dus 11 verblijfsdagen van terwijl we 12 dagen hebben geboekt) kost € 130 extra.

Desired solution:

Dat we op 22-06-2013 vertrekken ipc 21-06-2013 zonder de extra kosten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arke to pickup complaint

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Schandalig, Arke heeft wel vaker van dit soort grappen. Ze kunnen namelijk na aankomst op schiphol direct weer terug vliegen. Het ergste is dat hun hier dik op verdienen maar dat jullie gewoon betalen voor 12 dagen vakantie terwijl je er maar van 10 gebruik kan maken, ik zeg vlieg nooit meer met ARKE.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Arke heeft gereageerd nav mijn klacht en we vliegen nu heen in de ochtend en terug in de avond. Probleem dus perfect opgelost. Bedankt Arke !

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 27 mei 2013 telefonisch contact gehad met de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of