My complaint:
Zoals iedereen reeds heeft kunnen lezen, staat onze klacht sinds 6 november 2012 al op klacht.nl. De werking van deze site in alom bekend, ook bij de bedrijven waartegen geklaagd wordt. Onze klacht is nog steeds niet opgelost en uit de laatste stukken die ons werden toegezonden, blijkt nu dat de SNS Bank Purmerend kennelijk gefraudeerd heeft met deze hypotheek aanvraag. Waar ik al schreef, dat de hypotheek adviseur beleggingsgeld van ons gebruikte zonder onze toestemming, is er opeens ook een offerte opgedoken in onze aanvraag. EEN TWEEDE OFFERTE VAN 18 JULI 2012. Hierin staan andere voorwaarden waardoor wij nog meer benadeeld werden. En deze “OFFERTE” hadden wij ondertekend??? DAT IS NIET MOGELIJK WANT OP 18 JULI 2012 GENOTEN WIJ REEDS VAN ONZE VAKANTIE!!!!!!! Contact met de SNS Bank is al bijna onmogelijk aangezien het hogere kader zich verschuilt achter een batterij telefonistes doch bij hoge uitzondering lukte het 29 november 2012 mevrouw F.Demirci, klachten management Beroepszaken aan de telefoon te krijgen. Ik heb de situatie omschreven en gevraagd om iemand van de Directie. Zij deelde mede: Als u denkt dat er is gefraudeerd, kunt U schriftelijk een klacht indienen en zullen wij de zaak bekijken. Ik ga voor zoiets niet iemand van de Directie LASTIG VALLEN. U kunt het aan mij vertellen want ik spreek namens de Directie. Onze volgende stap wordt normaal gesproken dat wij aangifte doen tegen de SNS BANK en zijn medewerker. Maandag worden wij teruggebeld door de FIOD/ECD, wanneer wij bij hen terecht kunnen voor het doen van aangifte van valsheid in geschrifte en nog een aantal artikelen van het Wetboek van Strafrecht. U begrijp dat ons vertrouwen in de SNS Bank, door deze hele gang van zaken, sterk is gedaald en nog ongeveer 1% is. Die 1% is gebaseerd op de persoon =directielid= die op staat en zijn verantwoording neemt en een oplossing aandraagt zoals wij wel schriftelijk hebben aangedragen en die maandag bij hun IVOREN TOREN in Utrecht is.
Gewenste oplossing
Behandeld worden en gewaardeerd als klant. Klanten zorgen er ook voor dat de Bank rendeert. Het zou ook fijn zijn serieus genomen te worden als men een klacht heeft. OPLOSSING: Die hebben wij reeds aangegeven bij de Directie in onze brief van 30 november 2012.
Desired solution:
De slak die in de wegliep is onschadelijk gemaakt, nu de bank een vuurpijl in hun ........ en de schikking is daar!!!!!!!!