Complaint: ik betaal al 2 maand ten onrechte abonnements geld na opzegging

user-170326 on 28 March 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik ben al vanaf 23 januari weg bij kpn glasvezel.
1 maand later werd er geld af geschreven van mijn rekening en heb hier direct achter aan gebeld.
ik kreeg te horen dat het nog niet helemaal verwerkt was (de opzegging) en dat ik 2 maand moest wachten op MIJN geld.
1 week later heb ik weer gebeld omdat ik het er helemaal niet mee eens was dat er geld was afgeschreven en dat ik zo lang moet wachten op mijn geld (als wanbetalende klant word je direct afgesloten) echter kreeg ik toen te horen dat de opzegging nog steeds niet verwerkt was maar dat ik binnen een maand mijn geld terug zou hebben.
weer 3 weken later is er weer geld van mijn rekening afgeschreven. weer direct er achter aan gebeld en dit keer kreeg ik te horen dat mijn opzegging eindelijk verwerkt is alleen dat ik binnen 4 weken een schriftelijke factuur zou krijgen hoeveel geld ik terug zou krijgen.
dus al met al ben ik bijna 3 maand verder en €106 armer + alle tijd die ik er nu al aan kwijt ben.
ik ben het er niet mee eens dat ik 3x een ander antwoord heb gekregen. ik ben het er niet mee eens dat na opzegging er alsnog geld afgeschreven word en dat je vervolgens ook nog eens MAANDEN moet wachten voordat je je EIGEN geld terug hebt.

Desired solution:

geld terug + tegemoetkoming Z.S.M.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste gerard_soraya,

Zodra een opzegging is doorgevoerd en afgerond ontvangt u een slotnota.
In deze slotnota worden of de nog te betalen kosten, of de nog te ontvangen kosten bekend gemaakt.

Ik raad u om deze nota af te wachten. Ik kan op dit moment nog geen uitspraak doen op welke datum u deze nota zult ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of