Complaint: ik kan geen gebruik maken van premium diensten

momo67 on 12 September 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik kom er net achter dat ik ongevraagd geblokkeerd ben voor premium sms diensten, ook kan ik dit niet laten deblokkeren. Als ik dit eerder had geweten, had ik zeker niet overgestapt op Simyo want bij mijn vorige provider kon ik er wel gebruik van maken. Ik ben geen klein kind dat beschermd dient te worden en het staat me dan ook heel erg tegen. Ik mag toch van mijn telefoon abonnement verwachten dat ik gebruik kan maken van de gangbare zaken

Desired solution:

graag een deblokkade of de mogelijkheid om het abonnement op te zeggen aangezien deze niet aan mijn verwachting voldoet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Simyo to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Simyo

Message from Simyo

11 years ago - Beste momo67, Het versturen van berichten naar smsbetaaldiensten is inderdaad niet mogelijk met een Simyo-aansluiting. Dit is zeker niet omdat wij twijfelen aan uw verantwoordelijkheidsgevoel of beslissingsvermogen. We kunnen ons voorstellen dat u zich dan betutteld zou voelen. Echter, wij als provider hebben ervoor gekozen om deze diensten niet te ondersteunen. Ze maken dus geen deel uit van het pakket dat wij aanbieden. Ik kan me voorstellen dat dit u teleurstelt, wanneer u ervan uitging dat dit standaard tot de mogelijkheden zou behoren. Echter, deze informatie is makkelijk te vinden, wanneer u overweegt om een contract aan te gaan. Bij Simyo heeft u de keus tussen een maandelijks opzegbaar abonnement en een jaarcontract. Wanneer u voor een jaarabonnement hebt gekozen, is het helaas niet mogelijk dat op grond hiervan te ontbinden. Vriendelijke groet, Simyo Webcare Simyo.nl/forum webcare@simyo.nl

All complaints of