Complaint: Ik moet nog op vakantie en nu al spijt

user-99944 on 09 August 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zie mijn eerdere klacht.
De oplossing volgens CP is een ander huisje aanbieden maar wel tegen extra kosten.
Door foute informatie uwe zijde komt mijn vakantie duurder uit.
Ander huisje is prima maar geen extra kosten.

De bijgekomen irritatie en dat terwijl de vakantie nog moet beginnen.
Hulde aan CP

Desired solution:

De extra kosten terug storten of een tegoedbon voor het restaurant twv het extra bedrag.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to CenterParcs to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 12 augustus werd er een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs.

All complaints of