Complaint: Ik was wél thuis!

user-189993 on 22 July 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Pakketje zou voor tweede keer wodren aangeboden. Op zaterdag, tussen 9.00 en 13.00. Na 13.00 uur nog geen pakketje gezien. Ik probeerde de klantenservice te bellen, maar deze is niet bereikbaar op zaterdag, een mailtje gestuurd dan maar. Helaas mmoest ik dus met lege handen naar een verjaardag. Nu maandag, kijk ik op Track en Trace en zie ik de melding; geadresseerde was niet thuis. Ik was wel thuis! Tot 15.00 uur zelfs. Er zat ook geen kaartje in de bus zaterdag, dus er is echt niemand langs geweest!Klantenservice vandaag gebeld en kon er niets aan doen, kon mij alleen vertellen dat het morgen nogmaals aangeboden zal worden. Tevens vertelde deze dame mij dat de standaard bezorgtijd op zaterdag tussen 9.00 en 15.00 is. Op de site staat gewoon tussen 9.00 en 13.00, dit staat ook op de kaartjes. Al met al kan ik Selektvracht niet serieus nemen…..en zal in het vervolg ook echt proberen dit bedrijf te mijden.

Desired solution:

Graag zou ik zien dat mijn klacht serieus genomen wordt en dat de desbetreffende bezorger hierop wordt aangesproken. Dit is namelijk niet de eerste keer dat er zich zoiets voordoet.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of