Complaint: ik wil geen internet

user-62795 on 22 September 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gisteren heb ik een nieuwe mobiel aangeschaft.
In de winkel werd ik erg vriendelijk geholpen. De verkoper vroeg wat ik voor een toestel wilde. Ik heb een abonnement, ik wil bellen en absoluut niet op internet, was mijn antwoord!
Prima, hij raadde de Sony Ericsson Aino aan. Ik moest toen nog 70 euro bijbetalen. Omdat ik expleciet had vermeld niet te willen internetten, ging ik er vanuit dat ik dat ook niet zou kunnen. Heb ook een abonnement met alleen bellen en sms. Maar s’avonds met uitproberen bleek er toch een functie internet op te zitten, mijn man ging er op klikken omdat ik zei dat ik géén internet had. Hij vertrouwde het niet “straks zit je met een hoge rekening!”en zijn we terug gegaan naar de winkel.
Omdat ik vind dat de voorlichting niet voldoende was, vroeg ik of ik over een maand het bedrag wat (evt.)besteed was aan internet terug kon krijgen. Het zal niet veel zijn maar meer als gebaar van coulance. Want als ik dit geweten had, had ik een ander,(goedkoper)eenvoudiger toestel gekozen!

Desired solution:

Het evt. bedrag wat het internetten heeft gekost.
En het liefst een ander eenvoudig toestel.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Responded on 26 September 2011 at 08:55

De bovenstaande oplossing (alleen verontschuldingen) zou onvoldoende zijn. De oplossing die mij toegestuurd is was uitgebreid en vriendelijk van toon en houdt ook een evt onkostenvergoeding in. Daar ben ik tevreden mee.
Ook werd gezegd dat je tegenwoordig met elk toestel op internet kan en dat betwijfel ik ten zeerste! Ik ga nog op onderzoek uit.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Belcompany posted

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Strijbos,

Wij hebben u per e-mail een reactie op uw klacht gestuurd.
Wij bieden u onze verontschuldigingen aan voor het misverstand omtrent de mogelijkheid van internet op uw toestel.

Met vriendelijke groet,

BelCompany WebCare

All complaints of