Complaint: Ik wil opzegen maar er is geen tel.nr of e-mail adres te vinden

user-165759 on 07 March 2013 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Kunnen jullie er nou eens alsjeblieft voor zorgen dat er geen geld meet van mijn rek. afeschreven wordt ik heb op 17/5/2012! opgezegt en nog blijven jullie afschrijven.
Heel vervelend vind ik dit.

Desired solution:

ik heb mijn abonnement een jaar geleden stop gezet en nog steeds blijven deze mensen geld afschrijven.
ik wil dat het bedrag van 14 December 2012 terug gestort wordt 15.95!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Huurwoningbemiddeling.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Stoel,

Op 8 maart jl. hebben wij telefonisch kontakt met u gehad.

Na controle van uw bankrekeningnummer bleek dat u inderdaad een abonnement bij ons heeft gehad, dit is echter op 27 september 2012 stopgezet. Omdat er op het door u opgegeven bankrekeningnummer geen verdere inschrijvingen bij ons bekend zijn en ook het bedrag van 15,95 euro niet bij ons voorkomt hebben wij u om meer informatie gevraagd. helaas hebben wij dit niet van u mogen ontvangen.

Wij gaan ervan uit dat uw klacht aan ons op een vergissing berust.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of