Complaint: van kastje naar de muur voor een scharnier

user-217952 on 12 December 2013 about IKEA in category Woonwarenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij koelkast Frostig BC110/18 van Wirhlpool (5581….) is een scharnierstuk, ik word zeer vriendelijk te woord gestaan maar steeds naar andere afdeling doorverwezen! en weer terugverwezen~! van Ikea Business 0900-1447 naar Service desk van Wihrplool 020-7219101 – naar Ikea service 0900-2354532 – naar Wirhlpool 076-5306400 – naar Ikea Service – naar Ikea/wihrlpool 020-7219101

Dame Kim probeerde me goed te helpen en heeft me ook teruggebeld had zelfs met hoofd van keukenafdeling overlegd maar ik kom er niet uit!!

Desired solution:

Een nieuwe scharnier voor de koelkast!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to IKEA about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by IKEA

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by IKEA

IKEA

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Naar aanleiding van deze melding hebben wij telefonisch contact opgenomen met de klant. In dit gesprek kwam naar voren dat de klant de koelkast voor zakelijk gebruik heeft aangeschaft. Helaas schuilt hierin het probleem; onze koelkasten worden uitsluitend verkocht voor huishoudelijk gebruik. Wanneer deze voor zakelijk gebruik wordt ingezet vervalt, conform de garantievoorwaarden, de garantie op het apparaat. bij een beroep op garantie zal deze in behandeling worden genomen maar worden de kosten voor reparatie wel bij de (zakelijke) klant in rekening gebracht. Gelukkig hebben we voor de klant een passende oplossing gevonden waardoor de klant nog lang gebruik kan blijven maken van zijn koelkast. IKEA Nederland

All complaints of