Complaint: In de problemen door geen medewerking SNS bank

user-118876 on 01 August 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In het verleden zijn er vanwege werkeloosheid van mijn man helaas ongeoorloofde roodstanden ontstaan. Ik heb altijd netjes hierover zelf gebeld met SNS achterstandenbeheer en we kregen een kredietlimiet op afbouw.

We hadden weer alles redelijk op orde totdat er vanwege een foute communicatie met onze nieuwe hypotheekverstrekker 1 maand te vroeg hypotheek is afgeboekt.

Hierdoor stond ik ruim 1500 euro teveel negatief (geen kredietlimiet op rekeningen) en was er een achterstand in onze SNS lening ontstaan.

Ik heb vandaag (meteen nadat ik dit geconstateerd had) zelf weer contact opgenomen met SNS achterstandenbeheer met het verzoek nog eenmaal een kredietlimiet met afbouw op onze rekening te zetten.

Er werd mij medegedeeld dat er niks meer mogelijk was om ons te helpen en dat ik maar incasso’s moest storneren om uit de min te komen. Hierop heb ik geantwoord dat ik dan problemen zou krijgen met onze hypotheekverstrekker, omdat daar eerst alles uitgezocht moest worden maar dit wegens vakantieperiode enige tijd kon gaan duren.

Mevrouw aan de telefoon was onverbiddelijk en heeft ter plekke een hoop incasso’s gestorneerd waaronder onze hypotheekafschrijvingen!

Hierdoor ben ik nu nog verder van huis, terwijl een kleine regeling dit alles had kunnen voorkomen.

Desired solution:

Nog eenmaal een kredietlimiet met afbouw met een nader af te spreken terugbetaling per maand. Zodat eea uitgezocht kan worden bij de hypotheekverstrekker en ik niet meer teveel negatief sta.

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste Radoloos 1979, Wat een vervelende situatie waar jullie in beland zijn. We hebben gelijk contact opgenomen met de afdeling Achterstandenbeheer en zij nemen vandaag nog contact met jullie op. Als wij nog iets voor jullie kunnen betekenen, horen we dit graag. Met vriendelijke groet, Tineke SNS Bank Webcare

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Ik ben vandaag al gebeld door de afdeling achterstandebeheer en had een mevrouw aan de lijn die wel naar me luisterde en enigszins begrip kon opbrengen voor onze situatie. De door mij gevraagde oplossing was helaas niet haalbaar maar we zijn tot ieders tevredenheid tot een gulden middenweg gekomen, waardoor de druk beetje van de ketel is. Mevrouw Vrancken, bedankt voor uw vriendelijke en aangename telefoontje en de snelle reactie op mijn klacht.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that SNS Bank posted

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Zie reacties.

All complaints of