Complaint: In december mobiel gekocht, het is bijna maart en nog heb ik geen mobiel

user-87954 on 28 February 2012 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Half December heb ik na jarenlang mijn nokia ingewisseld voor een prachtige nwe model van Acer, binnen 2 weken deed het toestel niks meer, toen maar een andere gekocht, een samsung gio, binnen 2 weken deed hij raar en ook de camera deed het vanaf het begin niet, ik weer terug naar de winkel, hij werd ter reparatie opgestuurd, weer terug, zelfde foutmeldingen, nu voor de derde keer opgestuurd, ging vanmorgen maar eens langs om te vragen waar dat toestel blijft, was de winkel ontruimd wegens verbouwing, en gaan 2 maart pas weer open, nu zit ik dus nog steeds met mijn oude nokia, ik wil gewoon nu een nwe toestel omdat ik vrees dat het een maandagtoestel is en het is nu bijna Maart en al met al heb ik nog steeds geen mobiel, te gek voor woorden dat het zo lang moet duren allemaal. Zal zeker in de toekomst niet meer kopen bij Belcompany!

Desired solution:

Een nieuw toestel, zeker omdat ik al eerder die Acer weer kon inleveren, nu wacht ik al zo lang op mijn Samsung, een leen apparaat gaven ze niet nadat ik het gevraagd had, al met al ben ik erg ontevreden!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Belcompany posted

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

Vanmiddag hebben wij telefonisch contact gehad. Uw toestel is inmiddels gereed en is verstuurd naar ons andere filiaal in Apeldoorn. Zo gauw deze daar arriveert zult u door hen gebeld worden.

Excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

BelCompany Webcare

All complaints of