Complaint: In mei besteld.. nu nog niet compleet!

user-137454 on 31 October 2012 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In mei hebben wij een complete woonkamer bij Woonsquare besteld.

In augustus zou alles geleverd worden. Hier werd maar een deel geleverd helaas. De eetkamertafel was beschadigd en er moest een nieuwe besteld worden.Toen zou in september de rest komen. De levertijd was in de week van 16 september.
Hier kwamen ze de afspraak al niet na, en liep het al uit. Na de leverdatum kregen we weer een deel.

Er was een tvkastje beschadigd, en moest weer mee retour. Ook werd de verkeerde bank geleverd! Wij hebben namelijk met glide-systeem besteld, en dit was zonder.De bank moest opnieuw besteld worden en dan houden ze opnieuw de levertijd aan. Dit houdt in dat ik in december me bank misschien zou hebben! Na een discussie die nog steeds loopt, weet ik nog niks.
Verder wachtte we nog op een fautuille (hier hebben we €150,- korting op gehad omdat hij te laat was).

Gisteren zijn ze een nieuw tv kastje komen brengen, en de fautuille (waar we ook zo lang op hebben zitten wachten). Is de fautuille een hele ander kleur als de bank! Dus wij gisteren naar het filiaal gegaan waar we hebben besteld. Hun gaan contact opnemen met het hoofdkantoor, en dinsdag horen we meer..

Om het even kort samen te vatten: In mei hebben we besteld.. Met een beetje gelukg hebben wij in december pas onze woonkamer compleet.

Tot nu toe geeft Woonsquare € 150,- schadevergoeding op een factuurbedrag van meer als €5.000,-

BELACHELIJK! Deze mensen moeten zich dood schamen. Als je er wat komt kopen, ben je hun grootste vriend, maar zodra er problemen zijn.. Ho maar!
Dat dit bedrijf sowieso nog mag bestaan snap ik niet?? En waarom de CBW hun niet allang eruit heeft gegooit snap ik ook niet.
Voor mij NOOIT meer Woonsquare. En als ze niet heel snel met een oplossing komen mogen ze alles terug komen halen.

Op de foto zie je het probleem.. Volgens mij zijn er daar een paar kleurenblind!

Desired solution:

Ik ben bang dat er geen oplossing meer gaat komen, dan alles terug te halen en ons geld terug geven. Tenzij ze met een hele goede compensatie gaan komen..

En niet met € 150,- op een factuurbedrag van meer als € 5.000,-

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

All complaints of