Complaint: incasso in de bus

user-134023 on 13 October 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

heb netjes mijn abonnemnent opgezegd per 23-06 (op Tijd) krijg je in een keer bericht dat je nog 2 maanden extra moet betalen, heb thuis het contract liggen waarop staat dat het op 23-06-2011 ingaat met een looptijd van 1 jaar!!!!!!!
op mijn brief krijg ik geen reactie dat ik niet op die datum op kan zeggen, ze sturen gewoon aanmaning bel en mail je krijg je nul op je request. zijn ze het moe en blokkeren ze je mail adres en sturen ze alles door aan incasso buro, zijn zij er lekker vanaf. de reklame klopt wil je een abonnement toets 1 wil je opzeggen toets 2*#57wdgirjtij enz. KPN Shapoooooooooooooo

Desired solution:

mijn gelijk krijgen , uitschrijven bij stichting preventel en mijn geld van incasso terug

All complaints of