Complaint: Incasso kosten € 40

user-180489 on 27 May 2013 about Fa-Med B.V. in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na het plaatsen van mijn brug, eind januari, kreeg ik eind feb een factuur van Famed in de bus, omdat het een vrij hoog bedrag was van €280.93.
Heb ik contact opgenomen med een van de medewerkers van Fa-med, voor een betalings regeling. De medewerker van Famed verteld mij dat het geen enkel probleem is om in 2 of 3 termijnen te betalen,nu heb ik voor 2 termijnen gekozen om te betalen, 1e termijn in april en 2e termijn in Mei, en ik zou na het betalen van de eerste termijn een nieuwe factuur krijgen. met het resterende factuur bedrag. nu ontvang ik eind april een 2e factuur met het resterende factuur bedrag van €140.93 en €40 incasso kosten €0.44 wettelijke rente.
Heb contact opgenomen met Fa-med, en deze geven aan dat ik pas recht zou hebben op een betalings regeling na de verlopen betaaldate van de factuur,en dat ik daar nog over terug zou moeten bellen, en dat haar collega dit ook heeft gemeld, wat niet het geval was.
Heb ook aan mevr. gevraagd of ik deze collega evt nog kon spreken, maar ze kon me niet doorverbinden.
er staat nu nog een bedrag van €40.44 open aan incasso kosten.

Desired solution:

graag de incasso kosten laten vervallen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Fa-Med B.V. about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Fa-Med B.V. to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - We hebben deze situatie met u doorgenomen. Zoals we telefonisch hebben aangegeven kunnen we niet op uw verzoek ingaan om de kosten te laten vervallen. Mocht u desondanks nogmaals een toelichting willen dan horen we dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Famed.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - We zien dat uw klacht nog in behandeling staat. We hebben u gesproken en een telefonisch toelichting gegeven. Uw klacht hebben we afgesloten, maar mocht u nogmaals een toelichting willen dan horen we dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Famed.

All complaints of