My complaint:
Beste redactie @KLACHT.nl,
Ik ben niet benaderd door incasso unie, alleen te horen gehad dat men meer tijd nodig had om de klacht te beoordelen. (zie aangehangen email fragment). Ik heb ook nog GEEN brief gehad met uitleg,
Maw de klacht is NIET opgelost.
vriendelijke groet,
pl
pl schreef:
Het is niet complex.
Ik ben niet aangemaand en heb ook geen acceptgiros ontvangen.
Heb dit duidelijk meerdere malen telefonisch verteld tegen VGZ.
Dit is gewoon diefstal, niets meer en niets minder.
Vriendelijke groet,
pl
Credit Yard Group Secretary schreef:
Geachte heer,
Zoals hieronder gemeld is onze klachtcoördinator, de heer Olaf Palmen, bezig met het onderzoeken van de achtergronden van uw klacht.
Het dossier blijkt echter complex.
De heer Palmen gaat er van uit uiterlijk eind deze week inhoudelijk te kunnen reageren.
Ik hoop op uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Credit Yard Group BV
Stephanie Smit-Coenders
Management Assistent
Desired solution:
geen incasso kosten omdat ik geen accept giros heb gehad van VGZ.
Incasso Unie vertelde mij dat VGZ geen accpetgiros meer verstuurde. Telefonisch vertelde VGZ mij dat dit wel het geval was, echter had ik VOOR DE ZOVEELSTE maal geen acceptgiro gehad, (deze heeft men alsnog gestuurd na mijn telefoontje).