My complaint:
Op 16 februari 2013 ligt er een aanmaning van het incassobureau in de brievenbus dat handelt in opdracht van FA-MED, welke de nots van mijn tandarts afhandelt. Echter heb ik nooit een originele nota en betalingsherinnering ontvangen. De tandartspraktijk heeft voor mij contact opgenomen met FA-MED. FA-MED hangt een verhaal op dat mijn adres niet juist zou zijn. ze hebben het verkeerd aangeleverd gekregen van de praktijk. Dat klopt dus niet, zij hebben mijn adres goed, bovendien wist FA-MED mij in 2008,2010 en 2011 wel te vinden op dat adres.
vervolgens geven ze aan mijn adres te hebben gecontroleerd bij mijn zorgverzekering. Die heeft volgens hun een ander adres gegeven. (wat me sterk lijkt, ik ben daar al 5 jaar verzekerd, een zorgverzekering mag je niet eens verzekeren als het adres niet overeenkomst met je inschrijving in de gemeentelijke basisadministratie.)
en nu komt het, ik bel zelf nog eens omdat ik wil weten welk adres ze hebben. zegt meneer Verhoeven van FA-MED dus dat het adres op 12 februari is aangepast! naar..juist! mijn ‘goede’ adres!!! En dan zulke horken zijn om dan een incasso in te schakelen!!?? Dan krab je toch eens op je bol en stuur je een rekening naar het juiste adres?!
werken aan een oplossing betekent in hun ogen; naar je praktijk gaan en daar vragen de opdracht in te trekken.
Debiel dit.
Desired solution:
de originele nota.