Complaint: incassobureau ingeschakeld; geen nota’s ontvangen

user-161849 on 18 February 2013 about Fa-Med B.V. in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 16 februari 2013 ligt er een aanmaning van het incassobureau in de brievenbus dat handelt in opdracht van FA-MED, welke de nots van mijn tandarts afhandelt. Echter heb ik nooit een originele nota en betalingsherinnering ontvangen. De tandartspraktijk heeft voor mij contact opgenomen met FA-MED. FA-MED hangt een verhaal op dat mijn adres niet juist zou zijn. ze hebben het verkeerd aangeleverd gekregen van de praktijk. Dat klopt dus niet, zij hebben mijn adres goed, bovendien wist FA-MED mij in 2008,2010 en 2011 wel te vinden op dat adres.
vervolgens geven ze aan mijn adres te hebben gecontroleerd bij mijn zorgverzekering. Die heeft volgens hun een ander adres gegeven. (wat me sterk lijkt, ik ben daar al 5 jaar verzekerd, een zorgverzekering mag je niet eens verzekeren als het adres niet overeenkomst met je inschrijving in de gemeentelijke basisadministratie.)
en nu komt het, ik bel zelf nog eens omdat ik wil weten welk adres ze hebben. zegt meneer Verhoeven van FA-MED dus dat het adres op 12 februari is aangepast! naar..juist! mijn ‘goede’ adres!!! En dan zulke horken zijn om dan een incasso in te schakelen!!?? Dan krab je toch eens op je bol en stuur je een rekening naar het juiste adres?!
werken aan een oplossing betekent in hun ogen; naar je praktijk gaan en daar vragen de opdracht in te trekken.
Debiel dit.

Desired solution:

de originele nota.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Fa-Med B.V. about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Fa-Med B.V.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Fa-Med B.V.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Ik heb mijn tandarts per e-mail gevraagd of zij de incasso konden laten intrekken. Dit hebben zij gedaan. Fa-med zelf heeft nog contact met mij gezocht om het uit te zoeken, inmiddels zijn alle gegevens correct, krijg ik een nieuwe nota en zijn de incasso-kosten ingetrokken. Kortom, het is opgelost.

Fa-Med B.V.

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

louiseXX reageerde op februari 19th, 2013 at 11:37
Ik heb mijn tandarts per e-mail gevraagd of zij de incasso konden laten intrekken. Dit hebben zij gedaan. Fa-med zelf heeft nog contact met mij gezocht om het uit te zoeken, inmiddels zijn alle gegevens correct, krijg ik een nieuwe nota en zijn de incasso-kosten ingetrokken. Kortom, het is opgelost.

All complaints of