Complaint: inchecktijd

user-180691 on 28 May 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 17 mei hadden wij een vlucht geboekt naar Gran Canaria. Wij waren zelf ruim op tijd op Schiphol maar door de verschrikkelijke lange wachttijd bij de incheck balie (bijna ander half uur)hadden wij bijna ons vliegtuig gemist,wij moesten ons rennend haasten naar het vliegtuig omdat wij ook al werden omgeroepen om op te schieten anders zou de bagage van boord worden gehaald. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt wij denken dat dit komt door te weinig balie,s open voor veel te veel vluchten (10 bestemmingen). Wij waren niet de enige net voor ons stond er iemand ook zijn beklag te doen bij de stewardess in het vliegtuig zij heeft het wel genoteerd. Verder zijn wij wel tevreden vriendelijk personeel aan boord. Het probleem is echt te wijten aan het grondpersoneel,of te weinig balie,s open

Desired solution:

Een financiele vergoeding

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 19 juni een schriftelijke reactie gestuurd naar de klant. Vriendelijke groet, webcareteam Arke

All complaints of