Complaint: incomplete levering en verkeerde maat beddengeleverd

user-206389 on 20 October 2013 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

17-10-13 zouden 2 2 persoonsbedden geleverd worden (na 7 weken) terwijl in de winkel gezegd werd 3-5 weken. Naar nu blijkt was een bed te klein (2 meter ipv 2.10) bovendien ontbreekt van beide bedden de toppers terwijl die bij deze beddenactie in de winkel in eindhoven er gewoon gratis bij zouden moeten zitten.Nu wordt in alle toonaarden ontkent door de hoofdvestiging dat de toppers er bij zouden horen terwijl de verkoper Kenneth mij nogmaals heeft bevestigd zo juist dat die er wel gratis bijgeleverd moeten worden.

Desired solution:

Binnen 2 werkdagen een telefoon met rectificatie, het teveel betaalde bedrag terug gestort op mijn rekening totdat de bedden wel compleet geleverd zijn en binnen 3 weken een complete levering van de ontbrekende toppers en bedden.
Excuses van het hoofdkantoor omdat de chauffeur mijn vrouw heeft geintimideerd zodat ze gedwongen werd een groot deel van het bedrag al te betalen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

All complaints of