My complaint:
Op vrijdagavond 21 december,dus vlak voor het weekend en kerst ben ik onverwacht door Simyo buiten gebruik gesteld.In een nacht had mijn telefoon ineens 1800mb verbruikt.Zonder dat ik het door had.Ik heb niets veranderd aan mijn telefoon,geen apps gedownload of wat dan ook.In een anderhalf jaar tijd kom ik nooit boven de 200MB per maandgebruik uit.Volgens een hele arrogante Simyo medewerkster kan mijn simkaart vanzelf actief zijnop het internet, zelfs als het toestel uit is. Hoewel ik er twee apart te instellen internet- en belbundels met nog 160min beltegoed bij Simyo heb, ben ik nu ook telefonisch onbereikbaar.Pas als ik €120,00 betaal en ingewikkelde procedure volg om dit aan te tonen word ik misschien weer aangesloten.De kans is groot dat het pas volgende maand plaatsvindt.
Desired solution:
Uitzoeken wat het oorzaak van het plotselinge overmatige dataverbruik kan zijn. Meedenken over mogelijke oplossingen om zo'n situatie in de toekomst te voorkomen.