Complaint: Infocode werkt niet

user-189812 on 20 July 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Via selektvracht wordt mijn pakket verzonden. Helaas was ik twee keer niet thuis toen zij het pakket hadden aangeboden. Nu wilde ik graag via de info code er voor zorgen dat het op een dag geleverd wordt wanneer ik zeker weet dat ik thuis ben. Nu doen allebei de info codes het niet en loop ik het risico dat als ik van de week weer niet thuis ben, mijn pakket wordt teruggestuurd naar de winkel. Ik vind het ook vervelend dat Ze het pakket niet gewoon bij de buren afleveren zoals andere pakketbezorgers doen. Het is nu zaterdag en dan zijn ze ook nog geen eens aanwezig…

Desired solution:

Dat het pakket absoluut niet wordt teruggestuurd en dat het of nog mogelijk is een afspraak te maken over wanneer het pakket wordt bezorgd of dat het bij de buren gewoon wordt afgegeven. Maakt niet uit welke, als ik maar bericht krijg bij wie.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of