Complaint: ingebreke blijven van de host van Arke

user-181527 on 31 May 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Door personeel van Arke is verzuimd melding te maken van het tijdstip waarop gasten opgehaald zullen worden voor de terug vlucht naar Nederland. (overigens zijn wij niet de enige in het hotel waren nog meer gasten,op dezelfde dag maar een andere vlucht, in grote ongerustheid)Bellen naar het opgegeven tel.nr. was geen oplossing want er werd niet opgenomen maar….om 18.00 uur sluit het kantoor!! Daarom en daardoor paniek. Personeel van het hotel ingeschakeld en na veel heen en weer bellen een medewerker gesproken(om 17.55 uur dus 5 min voor sluitingstijd ) waarbij de juiste afhaaltijd bekend gemaakt werd. Sterk staaltje van onzorgvuldigheid, desinteresse

Desired solution:

een waarachtig en GEMEEND excuses en de belofte in het vervolg beter te handelen zodat gasten niet in het ongewisse zijn van de juiste afhaaltijd dat lijkt mij niet te veel gevraagd dus geen blabla bla

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 19 juni een schriftelijke reactie gestuurd naar de klant. Vriendelijke groet, webcareteam Arke

All complaints of