Complaint: Internet Roompot beach resort kamperland

Lieverenate on 23 October 2013 about Skybites B.V. in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

tranentrekkend traag, steeds wegvallende verbinding. Steeds opnieuw moeten inloggen en dat voor 15 euro per week! Vandaag 3 keer het veel te dure 0900 nummer gebeld maar geen verbetering. Een schande! Dat kan veel beter. Volgens de gegevens zou ik op deze plek een goede verbinding moeten hebben. Niks is minder waar.

Desired solution:

Normaal werkend internet met normale snelheid.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Skybites B.V. about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Skybites B.V.

Message from Skybites B.V.

11 years ago - Geachte mevrouw Poppelaars, Wij hebben uw bericht via KLACHT.nl in goede orde ontvangen en kunnen u als volgt informeren. Wij vinden het erg spijtig indien u problemen ondervond met ons netwerk. Graag ontvangen wij van u het accomodatienummer/plaatsnummer waar u verblijft op het park en de inloggegevens van de voucher, zodat wij u van een passende reactie kunnen voorzien. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben, kunt u schriftelijk contact met ons opnemen. LET OP: Het kenmerk van dit bericht bevat een nieuw incidentnummer. Het is belangrijk dat u het onderwerp van dit bericht niet verandert. U kunt ook vanaf een e-mailadres contact met ons opnemen. Vermeld dan het onderwerp van dit bericht. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Message from Skybites B.V.

11 years ago - Internet Skybites [051100090] Beach Resort Geachte mevrouw Poppelaars, Naar aanleiding van uw melding op KLACHT.nl hebben wij u enige tijd geleden een reactie verstuurd. Helaas hebben wij nog niks van u mogen vernemen en sturen u daarom dit bericht ter herinnering. Mochten wij binnen een week geen reactie van u ontvangen, gaan wij er vanuit dat de melding is afgehandeld. Wij zullen de melding op KLACHT.nl als opgelost markeren en ons dossier sluiten. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. LET OP: Het kenmerk van dit bericht bevat een nieuw incidentnummer. Het is belangrijk dat u het onderwerp van dit bericht niet verandert. U kunt ook vanaf een e-mailadres contact met ons opnemen. Vermeld dan het onderwerp van dit bericht. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Skybites B.V.

Message from Skybites B.V.

10 years ago - Internet Skybites [051100090] Beach Resort Geachte mevrouw Poppelaars, Naar aanleiding van uw melding op KLACHT.nl hebben wij u enige tijd geleden van meerdere reacties voorzien. Helaas hebben wij tot op heden niets van u mogen vernemen. Wij gaan er vanuit dat de melding is afgehandeld. Wij zullen de melding op KLACHT.nl als opgelost markeren en ons dossier sluiten. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. LET OP: Het onderwerp van dit bericht bevat een incidentnummer. Het is belangrijk dat u het onderwerp van dit bericht niet verandert. U kunt ook vanaf een ander e-mailadres contact met ons opnemen. Vermeld dan het onderwerp van dit bericht. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Skybites B.V.

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Vanaf 28 oktober 2013 wachten wij op een reactie, echter hebben wij na meerdere berichten tot op heden niets mogen ontvangen.
Zoals vermeld gaan wij er van uit dat de klacht is opgelost en melden de melding hierbij dan ook af.

All complaints of