Complaint: internet snelheid misleidend

user-170535 on 29 March 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

mijn klacht is dat ik ben overgestapt van Ziggo naar KPN een jaar gratis bellen erg verlijdelijk gevevens vergelijken met elkaar en met de gedachten kpn is sneller en goedkoper maar niets is van dit minder waar op de site KPN Standaard alles in een internet snelheid downloaden 40 Mb/s en daar zit het hem in de b is klein en staat voor mbit en geen mbyte wat er overgens niet bij staat of het bit of byte is maar schijn te komen doordat het een kleine (b) is ? is dit misleidend of niet ? ben zeker niet tevreden hier over als je veel download en uiteindelijk maar met de snelheid van 1.5 MB als ik dit had geweten had ik het nog geen eens aangevraagd maar goed dit merk je pas als je het pakket hebt en dan is het lastig het binnen 7 dagen op te zeggen en als je dan wil opzeggen kost het je 400 euro . eerlijk gezegd voel ik me aardig opgelicht . zijn hier nu al 7 weken voor aan het bellen en allemaal hebben ze een ander verhaal de een zegt dat wij in ons gelijk staan en de ander zegt weer van niet we zijn het aardig zat

Desired solution:

kosteloos opzeggen zonder problemen
ik ontvang iets wat ik niet had verwacht en zeker niet tevreden over ben ,na misleidende reclame op de KPN site

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of