13 years ago - Het vervolg op de SNSoap "goede banken, slechte banken".
Inmiddels kunnen we de soap een andere naam geven, "goede banken, zeer zeer slechte banken", waarom?
Ik kreeg een email van QQLQ.nl waarin de SlechteNaargeestigeServiceonbekwamebank aangaf, dat de klacht was opgelost....!! ja, ja, opgelost! goed hè?
Hier kun je dus duidelijk uit opmaken, dat als de Slechte-Naargeestige-Serviceonbekwamebank in de gaten begint te krijgen, dat ze KLANTvriendelijk moeten gaan worden, je onmiddelijk niet meer bestaat, en daarmee dus ook je klacht. => (wiskundig teken voor "hieruit volgt") probleem opgelost!
Maar er is hoop, ik werd gebeld door die vriendelijke juffrouw van de Slechte-Naargeestige-Serviceonbekwamebank, we zullen er maar weer SNS bank van maken, deze had nog eea uitgezocht, en ging mij nu als "case" doorzetten naar een andere afdeling die zich alleen maar met "deze gevallen" (welke gevallen?) bezighield. Geweldig toch! er blijkt binnen de SNS bank een aparte afdeling te bestaan die zich bezighoudt met, blijkbaar, "probleemgevallen".......
Ik ben dus nog steeds geen KLANT, maar nu wel een probleemgeval................!
Inmiddels heb ik mijn nieuwe, zoveelste, digipas afgehaald in het postkantoortje. Gelukkig viel eea nog wel mee, ik moest 50 eurocent betalen voor het parkeren, en ik was er een uurtje mee kwijt...............
Buiten de transparante en 2 blauwe digipasjes heb ik nu ook een zwart exemplaar. Ik heb precies weer de instructies gevolgd, deze ken ik bijna uit m'n hoofd, en de pas geactiveerd. Ik kon dus weer internetbankieren dacht ik................ vervolgens verscheen er de bekende melding:
"Er gaat iets fout:
Het inloggen op Mijn SNS is niet gelukt. Controleer het serienummer van je
digipas en probeer het opnieuw. Lukt het niet, dan is je digipas mogelijk
geblokkeerd. Kijk op Digipas geblokkeerd"
Dat ik dus niet op 'digipas geblokkeerd' ga kijken, krijg ik dadelijk weer een nieuwe.........?!
Als er mensen zijn die misschien andere kleuren digipassen hebben, dan kunnen we misschien ruilen? ik kan ook een handeltje opzetten met supermarkten, bij 25 euro aan boodschappen een SNS digipas gratis.........! rode, blauwe, groene, etc. en als je alle kleuren gespaard hebt, misschien 1 minuut gratis winkelen?
Kijk bij zo'n supermarkt, daar ben je nog eens echt KLANT: "meneer, weet u misschien waar de SNijbonen Staan", natuurlijk meneer, loopt u maar even mee..." en je wordt netjes geholpen. Da's aardig, in deze winkel kom ik volgende keer terug. Hoe anders toch in een SNStoko, eenmaal binnen geweest, weet je niet hoe snel je weer naar buiten wordt gebonjourd....!?
Dit nadat je je vraag kenbaar hebt gemaakt, en de 'bitchy' opmerking hebt gekregen "hebt u internet"? weet je wel, zo'n standaard, voorgeprogrammeerde vraag. Eigenlijk moet je lezen dat er gezegd wordt, "u stoort mij"!!!
Maar goed, genoeg stoom weer afgeblazen, ik kan nog steeds niet internetbankieren maar daarvoor heb ik nu tijd om me te orienteren op andere banken, daarbij geholpen door de website WWW.VANSPAARBANKVERANDEREN.NL
moet je ook eens proberen, er is inmiddels een top 15 van spaarbanken, de SNS bank bungelt zo'n beetje onderaan.
De betere bank is de ASN bank, raar toch, deze was toch gelieerd aan de SNS bank? navraag leert mij echter dat deze niet werken met digipasjes, dat scheelt dus in ruimte thuis. Ik ga m'n geluk daar eens proberen, natuurlijk eerst de vraag stellen aan de ASN bank: "weten jullie wat het woord KLANT betekent.........?"