My complaint:
In juni 2011 heb ik een iPhone4 gekocht in een belcompany winkel in Amsterdam. Mijn huidige contract bij Hi loopt tot oktober 2011, daarna gaat mijn nieuwe contract bij Telfort in. Ik heb om een internetbundel gevraagd voor mijn huidige contract. In de winkel zou dit geregeld worden. Ongeveer een maand later schrok ik van een hele hoge telefoonrekening. Wat bleek, ik heb internet gebruikt zonder internetbundel. Natuurlijk heb ik direct een internetbundel afgesloten. Ik heb gebeld met Hi, zij zeiden dat dit een fout is geweest van belcompany, en ik terug moest gaan naar de winkel. Dit heb ik gedaan, volgens de belcompany winkel moest ik een brief sturen naar kpn met mijn klacht.
Ook dit heb gedaan, waarop ik een antwoord heb gekregen dat niet geheel duidelijk is. Een paar dagen later werd ik afgesloten. Ik heb (met een andere telefoon) gebeld met Hi. Er is een tweede hoge rekening gekomen, dit had ik al verwacht en ook al vermeld in de brief naar kpn. In totaal is het een bedrag van bijna 900 euro. Dit moet ik voldoen, anders word ik niet aangesloten. Eerst moet ik dit betalen, dan word er uit coulance een bedrag gecrediteerd en verrekend met de volgende nota. Welk bedrag dit is kan niemand mij vertellen. Aan de telefoon werd mij verteld dat het mogelijk is dat het bedrag wat ik terug krijg niet in een keer word terugbetaald aan mij, maar in termijnen.
Nu word er uitgezocht hoe hoog het bedrag is wat zij mij terugbetalen.
Ik ben nog steeds afgesloten, want ik kan geen 900 euro betalen.
Desired solution:
Ik wil graag weer aangesloten worden.
Ik betaal alleen mijn eigen abonnementskosten, dus ongeveer 60 euro per maand. Ik zou graag willen dat de rest (de kosten voor het gebruik van internet zonder internetbundel) wordt kwijtgescholden.