Complaint: Belachelijk hoge rekening met ineens meer verbruik dan andere jaren

user-146545 on 03 December 2012 about Ista in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ontving de afrekening van 2011-2012 en deze is aanzienlijk met meer verbruik sinds de geweldig nieuwe digitale meters van Ista. Hoe bestaat het dat ik ineens dubbel zoveel moet gaan betalen en dat mijn verbruik ineens enorm is toegenomen? Mensen worden zo de dupe van onnauwkeurige meters. Aan de telefoon wordt er zelfs gemeld dat het kan zijn dat er via retourleiding ook enkele eenheden op de teller bij kunnen komen, maar dat is maar minimaal. Volgens mij is dit geen schappelijk antwoord richting een klant.

Desired solution:

Tegemoetkoming in de kosten voor de afrekening.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Ista

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Ista

Ista

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

toelichting gegeven omtrent indienen klacht via klacht@istanederland.nl

All complaints of