Complaint: Extreem hoge stookkosten

user-202526 on 02 October 2013 about Ista in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik woon in een appartement met blokverwarming, de stookkosten zijn de laatste jaren alleen maar verdubbeld!!!! Wij hebben in 2010 rolluiken en dubbelglas laten plaatsen, in 2012 thermostaatknoppen laten plaatsen.
De stookkosten 2010 – € 250,64 terug
2011 – € 203,23 bij betalen
2012 – € 561,24 bij betalen
2013 – € 987,11 bij betalen

De stookkosten worden ieder jaar zowat verdubbeld, de medewerksters van Ista zijn verre van klantvriendelijk, de meters geven de juiste eenheden aan, U heeft dit werkelijk verstookt. Het gezin is niet groter geworden, wij wonen met drie volwassenen in dit appartement, ons stookgedrag is niet veranderd, wij werken en zijn hele dagen van huis.

Desired solution:

Een objectief onderzoek naar de digitale meters van Ista

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Ista about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent reminder to Ista to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Ista

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Ista

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Ista posted

Responded on 07 October 2013 at 15:25

Tot mijn verbazing ontvang ik een mail, dat Ista de klacht heeft opgelost!!! Er is helemaal niets opgelost!!! Ik heb een mail van Ista ontvangen, de meterstanden kloppen, de problemen kunnen aan de thermostaatknoppen liggen wij zijn niet de enige bewoners met thermostaatknoppen maar wel met een hoge rekening .

Met vriendelijke groet
Astrid Geurdes

Ista

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

afrekening gecontroleerd en uitleg gegeven per mail op 7-10-2013

All complaints of