Complaint: Factuur veels te hoog!

user-119309 on 03 August 2012 about Ista in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij zijn 3 jaar geleden verhuist naar een flat van 90m2 waarbij wij het 1ste jaar +/- 1200 euro moesten bijbetalen en het 2de jaar +/- 800 euro en nu het derde jaar +/- 300 euro. Wij hebben expres dit jaar zo min mogelijk de verwarming aan gehad (dit is ook terug te zien op de factuur, al vind ik deze standen nog veels te hoog, en deze kunnen ook niet kloppen), tevens gaat het maar om 2 verwarmingen omdat wij de rest expres uitgelaten hebben en een trui extra aan deden of een deken namen juist om wéér een hoge factuur te drukken. Echter worden wel 6(!!) verwarmingen berekend, dit kan niet! Daarbij komt ook nog eens dat 2 van de 6 verwarmingen DEFECT zijn! Ik heb al gebeld met ista, deze helpen je niets verder en zeggen maar: “de meters geven het aan”. Ik kan ook vanalles zeggen wat niet klopt, want wie controlleerd deze meters en de standen?! Dit bedrijf licht de mensen gewoon op!! We hebben nu een kindje gekregen en ik kan het deze winter tegenover hem écht niet maken geen verwarming aan te doen en hem als eskimo te kleden! Ik ben radeloos en weet absoluut niet meer wat ik moet doen. Is dan écht de enigste oplossing verhuizen!?

Desired solution:

Wij willen bewijs dat de meterstanden correct worden gemeten, de meters moeten worden nagekeken, geld terug (zowiezo de kosten die in rekening zijn gebracht voor de defecte verwarmingen) en een excuse vinden wij ook wel op zijn plaats.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Ista

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Ista

Ista

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

bewoner heeft bericht ontvangen

All complaints of