Complaint: Kosten bij geen verbruik ISTA radiator meters

user-45731 on 01 April 2011 about Ista in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In december 2010 zijn bij mij digitale meters geplaatst op de radiatoren. Deze zouden nauwkeuriger zijn! Momenteel sinds januari 2010 aan het proberen mijn klacht bij ISTA te melden en een oplossing voor mijn klacht te krijgen. Tot op heden nog geen resultaat. Probleem is dat bij diverse radiatoren, welke nog niet in aan hebben gestaan, de nieuwe meters harder oplopen dan de meters op radiatoren die wel aan zijn geweest. Dit is echt niet te begrijpen!…

Gewenste oplossing

Graag zie ik iemand van ISTA bij mij thuis langskomen om de meters na te kijken en een oplossing vind voor het feit dat bij geen verbruik de meter oploopt (en harder oploopt dan wanneer je wel stookt!). Ik wil geen onnodige kosten krijgen, wanneer de meterstanden straks opgenomen worden. Bij geen verbruik moet je ook geen kosten krijgen.

All complaints of